Bezwaar verhoging servicekosten Vestia Delft

Afgelopen week heeft u een afrekening van de servicekosten over 2011 van Vestia gehad. Deze rekening is 50%  gestegen t.o.v. 2010, en dat komt vooral omdat de energiekosten van het portiek (de verlichting) met 20 Euro per huishouden is gestegen, dat is 60 % van het bedrag in 2010. We betalen nu 52 Euro per huishouden voor het branden van de portieklampen. Dat betekent ruim 400 Euro voor een paar lampen. In het portiek is er niets gewijzigd en de energieprijzen zijn ongeveer 10% hoger geworden.

Ook hebben wij ontdekt dat de ene bewoner wél betaald voor de wijkbeheerder en de ander niet.

Wij willen bezwaar maken tegen deze verhoging en uitleg vragen aan Vestia, maar met meer bewoners staan we nog sterker. Ook betalen wij de rekening niet vóórdat we een redelijke uitleg hebben gekregen.

Als u ook gezamenlijk  bezwaar wilt maken, vult u dan deze petitie vóór 18 april 2012 in, dan kunnen we daarmee naar Vestia.

Vergeet niet uw e-mail adres achter te laten, zodat we u gemakkelijk op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen.