Behoud van groene strook rond water P2 Muiden

Er zijn genoeg bomen gekapt in Muiden!

Vanwege de herstelwerkzaamheden van de vestingwallen zijn er (te)veel bomen verloren gegaan.
Ondanks dat wij er mooie wallen voor terug krijgen gaat de bomenkap en verstoring van de biodiversiteit ons aan het hart.

Omdat wij als bewoners tekenen voor een mooier Muiden willen wij dat de gehele groenstrook langs het water  (het wandelpad vanaf Fort-H richting P2) aan de rand van de Bouvy Wijk behouden blijft en dat er geen bomen en groen gekapt wordt om vanaf P2 uitzicht te creeëren op de nieuwe vestingwallen.

Wij zijn het niet eens met bomen die 'per ongeluk' weg worden gehaald terwijl beloofd is dat deze behouden zouden blijven. Genoeg is genoeg. Teken deze petitie voor behoud van de gehele groene strook langs ons wandelpad. Waar bewoners en bezoekers wandelen, vogels nestelen en de geliefde ijsvogels en uilen hopelijk onderkomen vinden richting bos.

Wij laten als bewoners het karakter van Muiden niet verloren gaan en komen in actie.

Teken deze petitie voor behoud van het groene wandelpad langs P2 en de bestaande natuur in en om Muiden.

Door te ondertekenen geef ik Marieke Schuurman toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.