Alleen Tandartsen eigenaar over tandartspraktijken!...

Alle tandartspraktijken moeten alleen Tandartsen als Eigenaar hebben!

In andere Europese landen en wereldwijd mag alleen en gediplomeerde en zonder klachten geregistreerde Tandarts een Tandartspraktijk van -1 opbouwen or koopen!

De tandartspraktijken de een business man als eigenaar hebben zijn benadrukt door de gestressed werktempo voor hoger omzet cijfers!

Als Tandarts heb ik gevraagt voor vrij omdat mij oma dood ziek op de bed laag met kanker en 2 op's een zij mij fokker was vanaf klein en om haar nog een keer te zien was van harte noodzakelijk! De antwoord was: Je mag niet omdat wij de patienten niet verzetten konnen.

Mij oma is de volgende daag gestorven en da na krijgte ik vrij! Bij terugkomen in Nederland heb ik voor nog 3 daag vrij gevraagt omdat het te zwaar was...

De werk conflict is gestopt na mij demissie omdat de eigenaar mij uit van de praktijk willen om andere tandartsen met kleine vaste contracten in te huren. Ik verwacht nog geld van de eigenaar en ben in een rechtszaak tegen de schendingen van de mensenrechten en zwart op wit dat ik niet voor een mogelijke schade verantwoordelijk gehouden werd en toch hebben de mij over 3000€ gestopt!

En Tandarts kan allen onder mentale overzicht 101% da zijn! Business man hebben geen respect voor mensen or voor de meicale wereld!, alleen voor't geld!

Voor de echte correcte en rechte toekomst vraag ik national voor de mensenrechten om alleen Tandartsen als eigenaar voor tandartspratijken bij legale wetten in te zetten!

Mij eerste wekgewer heeft zijn belasting betald uit mij brutto voor 3 jaar!!!!! oug rechtsbank den Haag..

Toekomst werd preventie zijn om geen dentale probleme te krijgen!

Samen voor de werelds toekomst!