Leerkrachten De Vliegenier moeten blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

leerkrachten De Vliegenier kunnen blijven in 2015-2016

2014-12-17 13:31:53

Bij deze willen wij graag iedereen die de petitie 'Leerkrachten De Vliegenier moeten blijven' heeft ondertekend nog bedanken.

Op de informatieavond voor ouders van De Vliegenier (eind september) zijn alle handtekeningen aangeboden aan het bestuur van Leerplein055.

Vandaag is door Leerplein055 aan de ouders bekend gemaakt dat het probleem van leerlingendaling en daarbij horende gevolgen voor formatie nog niet is opgelost. Maar door nader onderzoek zijn er manieren gevonden om dit het komende schooljaar op te vangen. Het mogelijke ontslag van leerkrachten aan het eind van dit schooljaar is daarmee van de baan.

Alle leerkrachten kunnen dus in ieder geval ook het komende schooljaar 2015-2016 blijven, en daar zijn wij erg blij mee! Nogmaals bedankt voor alle steun!

Bezorgde ouders

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.