Ombouw Noordtribune sc Heerenveen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Petitie: Enquête van start!

2013-11-05 17:47:12

Goedenavond,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor het ondertekenen van onze petitie. Met maar liefst 846 ondertekeningen hebben wij momenteel een fantastisch aantal bereikt. Hieruit blijkt eens te meer dat er wel degelijk animo is voor een groter en/of beter staanvak.

Ook hebben wij sinds kort steun gekregen van supportersvereniging Nieuw Noord. Een verklaring hiervan kunt u vinden op de website van Nieuw Noord: www.nieuwnoord.org

Om een nog betere peiling te kunnen maken van uw mening, hebben wij een enquête opgezet, waarmee wij een duidelijk(er) beeld hopen te kunnen schetsen over de wensen van verschillende supporters. Er kan dan onderscheid worden gemaakt tussen o.a. verschillende leeftijdsgroepen en vakken, seizoenkaarthouders en niet-seizoenkaarthouders enzovoort.

Wij vragen u daarom onze enquête in te vullen, zodat wij niet alleen weten dat u achter onze ideeën staat, maar ook in welke mate en op welke manier dat het geval is. De digitale enquête kunt u vinden via de volgende link:

Wij zullen uw persoonlijke antwoorden nooit publiceren of doorgeven aan derden. Aan privacy hechten wij namelijk veel waarde. Hooguit percentages of gemiddelden van gegeven antwoorden zullen eventueel worden bekendgemaakt. Hier zult u als individu echter geen last van hebben.

Wij danken u alvast voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

De petitiestarters

Twitter: @Petitie_Noord

Facebook: Petitie Noord

Petitie - Noordtribune sc Heerenveen

2013-10-24 17:13:21

Goedenavond,

Trots kunnen we zijn dat de petitie binnen enkele uren al meer dan 160 keer is ondertekend. Om onze doelstelling ook daadwerkelijk te bereiken zijn er echter nog veel meer nodig. Wij vragen jullie dan ook om iedereen, ook niet-seizoenkaarthouders en supporters van andere clubs, te vragen om deze petitie te ondertekenen. Als we het bij sc Heerenveen voor elkaar kunnen krijgen, zullen er waarschijnlijk ook supportersgroepen van andere clubs in actie komen. De belangengroepen zijn dus enorm groot!

Wij hopen dat we met elkaar zo veel mogelijk handtekeningen kunnen verzamelen, zodat we de club op de hoogte kunnen stellen van het grote aantal voorstanders.

Onze oproep is daarom ook: vertel het voort!

Wij bedanken jullie alvast voor de medewerking aan deze petitie.

Met vriendelijke groet,

De petitiestarters

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.