Bevers in de Voorstad

Neem contact op met de schrijver van de petitie

2013-08-12 16:57:06

Vanmiddag werd tijdens een informatiebijeenkomst in het stadhuis bekend gemaakt dat bij de aanleg van het park op het Ackrosterrein rekening gehouden gaat worden met de aanwezigheid van de bevers in de Roer. Het leefgebeid van de bevers zal zelfs uitgebreid  worden. Er zal worden afgezien van de ligweide en het talud zal intact blijven. Achter het talud zal 'bevervriendelijke' beplanting komen waarachter een dichte haag geplaats gaat worden om te voorkomen dat honden vanuit het park in het leefgebied van de bevers kunnen komen. Al met al meer dan waar ik op gehoopt had. Allemaal hartelijk bedankt (ook namens de bevers natuurlijk!)

Cecile Heynen

2012-08-23 09:41:04

De petitie Bevers in de Voorstad is beeindigd. We hopen met in totaal 350 handtekeningen een signaal af te kunnen geven,zodat er af wordt gezien van de ligweide aan de Roer en de bevers rustig kunnen blijven wonen.

Hartelijk bedankt voor de steun.

Cecile Heynen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.