Speeltuin/speelveld met omheining oude peuzelaer

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Eindelijk een stapje verder

2021-09-18 21:07:21

Hoi Allemaal!

Gister was er eindelijk een productief gesprek met Diana Kroot van de Gemeente. Op Locatie heb ik haar even kort gesproken over een eventuele speeltuin. Ze stond ervoor open om mee te denken met de bewoners. Het idee is om een 'commissie'  samen te stellen die bestaat uit een groepje mensen die de plannen kunnen en willen gaan realiseren. Nu had ze al een paar mensen die ervoor open stonden. Ze zou mij daar nog van op de hoogte stellen mits de mensen die ervoor open stonden hun gegevens willen delen.

Zijn er anders eventueel nog mensen die deze petitie hebben getekend die open staan om te helpen met de plannen via de spelregels van wijkgericht SAMENwerken?

S. van der Harst

Afspraak met de gemeente!

2021-04-21 14:20:17

Yes! We hebben eindelijk iemand die naar de situatie komt kijken in de straat en op het speelveld!

Een update volgt zodra het gesprek is geweest.

Graag zoveel mogelijk de petitie blijven doorsturen en tekenen zodat we goed aan kunnen tonen dat het heel belangrijk is dat er een veilige speelplaats komt voor onze kinderen!

S. van der Harst

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.