NEE tegen windmolens Broekdijk Spankeren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Overhandiging petitie ‘NEE tegen windmolens Broekdijk Spankeren’

2021-05-26 21:10:29

image_6483441_(1).JPGOp 8 juni 2021 gaan de raadsleden van de gemeente Rheden stemmen voor of tegen ‘het Beleidskader Energie & Landschap en Samen Energie Opwekken’. Eén van de onderdelen is de aanwijzing van een zone ten zuiden van de Broekdijk in Spankeren als mogelijke locatie voor grootschalige opwek.

Dat omwonenden dit niet zien zitten is wel duidelijk. Ondertussen hebben 1667 omwonenden van het gebied de petitie ‘Nee tegen windmolens Broekdijk Spankeren’ ondertekend.

De petitie hebben de omwonenden op 26 mei overhandigd aan wethouder Klomberg en raadsleden van de gemeente Rheden.

Anita Werkman namens de omwonenden Broekdijk, Spankeren

Petitie Nee tegen windmolens Broekdijk Spankeren

2021-03-28 14:41:19

Beste ondertekenaar,

Als eerste willen we u bedanken voor het ondertekenen van de petitie 'Nee tegen windmolens Broekdijk Spankeren'. Hiermee willen we binnenkort aan de wethouder en de raadsleden van de gemeente Rheden laten zien dat er voor windturbines op de Broekdijk in Spankeren geen draagvlak is. Velen van u geven aan in de petitie dat natuur en gezondheid met grootschalige opwek aardig in de knel komen. Dit is het punt waar de gemeente Rheden op dit moment nog erg weinig aandacht aan besteed!

We zitten nu rond de 1600 handtekeningen. Het zou mooi zijn als we het gaan overhandigen dat iedereen zijn mening heeft kunnen geven. Kent u nog mensen die nog niet getekend hebben? Delen wordt zeer gewaardeerd.

Wij laten u weten wanneer de overhandiging van deze petitie gaat plaatsvinden.

Anita Werkman namens de omwonenden Broekdijk, Spankeren

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.