Petitie tegen het verbod van de halse imitators (Laurel & Hardy)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Aangetekende dreigbrief van G.D.G.

2012-05-16 04:17:59

Hier de ontvangen aangetekende brief door de zaakvoerders van Oostakker:

Geachte,

Met deze wil ik u formeel in gebreke stellen en op de hoogte brengen van de schade welke ik oploop naar aanleiding van uw internetacties waarbij je mij viseert o.a. via www. petitie24 en facebook.

Ik vind het nobel dat je opkomt tegen pesterij en dergelijke, maar ik wil je vragen dit zelf niet te doen en te stoppen mij te belagen. Intellectuele- en eigendomsrecten zijn te respecteren. Aan de Wet kan niet worden getwijfeld. Dit zijn strafrechtelijke vergrijpen. (De afzender negeert wet art. 317 en art. 470). Indien j eniet onmiddelijk alles omtrent mij, waarvoor jij verantwoordelijk bent, van het web verwijderd zal ik niet aarzelen klacht in te dienen bij de bevoegde politionele en gerechtelijke diensten. hoe langer u treuzelt hoe groter de te betalen schade van dag tot dag wordt.

Ik raad je aan ter zake een jurist te raadplegen daar ik aanvoel dat u één en ander niet beseft.

Onder voorbehoud van al mij rechten <-------

Voor GCV (Namen anoniem)

Gehandtekend door Zaakvoerder

Ik laat dit mooi staan ;-) en jullie hoeven ook geen bang te hebben ik weet genoeg.

Yannick

Petitie Laurel en Hardy

2012-04-27 02:29:58
Beste tekenaars,

Om de petitie zo vlot mogelijk te laten verlopen vragen wij na het tekenen zo veel mogelijk te verspreiden. (via mail, Facebook , twitter, netlog, op straat,...) zodat wij zeker genoeg handtekeningen hebben.

Bedankt

Yannick

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.