STOP RENOVATIE GROENVAK RUIGEVELD LEUSDEN

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Goed nieuws RENOVATIE GROENVAK RUIGEVELD

2019-11-05 13:10:43

Goed nieuws!

Vanmorgen is er telefonisch contact geweest met de dhr. Bolscher van de afdeling Groenbeheer van de gemeente Leusden, hij heeft aangegeven dat de  snoei- en kapwerkzaamheden door het verzet hiertegen gestaakt zijn.

En hij heeft mij toegezegd dat alle bewoners binnenkort een brief met uitleg van de plannen tegemoet kunnen zien.

Samenvattend komt het er op neer dat het reeds gesnoeide gedeelte van het groenvak aan het begin van de Maten eerst opnieuw beplant en goed  onderhouden zal worden waarna (zodra dit enige vorm heeft gekregen)  ook de rest van de betrokken bewoners kan kiezen of dit verder uitgerold zal worden. Deze samenvatting is een samenvatting van het gesprek, de brief zal meer duidelijkheid bieden.

Ik wil u allen heel hartelijk danken voor het steunen van deze Petitie!

Toni C

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.