Buitenstad Zaltbommel: Wij willen een mooie Buitenstad

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Vervolg petitie Buitenstad Zaltbommel

2019-01-08 20:27:26

Afgelopen jaar heeft u de petitie ten aanzien van de buitenstad in Zaltbommel getekend.

De ontwikkelingen rondom de buitenstad gaan snel. Zorg dat u geïnformeerd bijft en laatt u uw mening horen.

Op dinsdag 22 januari a.s. zal om 20.00 uur de Vereniging Vestingstad in de Poorterij met de leden en andere belangstellenden in discussie gaan over de ontwikkelingen rond de Buitenstad. Leden van de Werkgroep Buitenstad hebben namens de vereniging in de Klankbordgroep Buitenstad van de gemeente zitting.

Deze leden hebben namens alle Verenigingsleden en namens verontruste belangstellenden die de petitie getekend hebben het woord gevoerd.  De vereniging wil daarom met alle leden en betrokkenen die de petitie getekend hebben het bereikte bespreken en het standpunt ten aanzien van de nieuwe plannen bepalen.

Om in te schatten hoeveel mensen er komen verzoeken wij u zich op te geven via vestingstadzaltbommel@gmail.com.

Vereniging Vestingstad Zaltbommel

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.