Realiseren hondenuitlaatveld/-gebied in de Oude IJsselstreek

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Helaas

2018-10-03 17:59:24

Vorige week ontving ik een telefoontje van de gebiedsmakelaar. Ze wilde me persoonlijk op de hoogte brengen van onderstaand teleurstellend bericht. Natuurlijk is het enorm jammer dat er geen hondenuitlaatveld gerealiseerd wordt maar er is wel serieus gekeken naar mogelijkheden. Ik had vanzelfsprekend graag anders gehoord maar wil wel aangeven dat ik het contact met de gebiedsmakelaar en de open communicatie enorm gewaardeerd heb.

Iedereen bedankt voor jullie enorme bijval en jullie handtekeningen

Met vriendelijke groeten

reactie_gemeente_oude_ijsselstreek1.jpg

even bijpraten

2018-08-02 07:06:40

Na een prettig gesprek met de gebiedsmakelaar van de oude ijsselstreek werd het stil vanaf hun zijde. Om er zeker van te zijn dat de stilte niet betekent dat ons verzoek niet in de vergeteliheid geraakt, heb ik deze week  geinformeerd of er al iets nieuws te melden valt en ik kreeg onderstaande reactie. Ik moet Sonja (de gebiedsmakelaar) echt complimenteren over de snelheid van reageren.

Beste Sandra,

Klopt inderdaad het is alweer twee maanden geleden, dat wij elkaar hebben gesproken. Ik heb jouw vraag intern uitgezet en zaken worden momenteel zorgvuldig uitgezocht. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat ons antwoord is, maar helaas kan ik je op dit moment nog geen antwoord geven.   Het heeft zeker mijn aandacht en zodra ik meer weet laat ik het jou meteen weten.

Met vriendelijke groet,                                                                                                                  Sonja Vink Gebiedsmakelaar

Voor mij prettig om te weten dat er achter de schermen sereus gewerkt wordt aan ons verzoek. oor jullie denk ik ook.

Met vriendelijke groeten

Goedemorgen allemaal

2018-05-21 09:12:04

Aankomende woensdag heb ik een gesprek met de gebiedsmakelaar van gemeente oude ijsselstreek. Alle handtekeningen én alle suggesties neem ik vanzelfsprekend mee. Als iemand nog goede ideeen heeft laat ze me weten voor woensdag. Vanzelfsprekend neem ik dan ook die mee.

Wish me luck

Groetjes Sandra

Bericht naar de gemeente

2018-04-19 21:32:15

Vandaag heb ik deze petitie via de mail naar de gebiedsmakelaar van gemeente Oude IJsselstreek gestuurd. Via verschillende personen heb ik vernomen dat de petitie al is genoemd tijdens een gemeentelijke bijeenkomst. Het heeft dus de aandacht. Als  ik concreet nieuws te melden heb, zal ik u via deze weg nogmaals berichten.

Voor nu ontzettend bedankt voor het ondertekenen van deze petitie!

Met vriendelijke groeten;

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.