Minister De Block: Spinraza voor alle SMA patiënten

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Spinraza voor alle SMA patiënten

2018-07-12 17:02:25

Beste ondertekenaars,

Dank voor jullie steun aan de petitie 'Spinraza voor alle SMA patiënten'. De 834 handtekeningen werden op 15 juni op het kabinet De Block afgeleverd (zie figuur hieronder). Vandaag hebben we in de media kunnen vernemen dat onze vraag werd ingewilligd. Laat ons elkaar verder op de hoogte houden hoe de neuromusculaire referentiecentra nu concreet te werk gaan. Dat kan je doen en volgen op de facebook-pagina 'SMA Belgium'. Alvast veel succes toegewenst !

Chers signataires,

Merci pour votre soutien à la pétition "Spinraza pour tous les patients SMA". Les 834 signatures ont été remises au cabinet
De Block le 15 juin (voir figure ci-dessous). Aujourd'hui, nous avons été informés dans les médias que notre demande
a été acceptée. Maintenant c'est la tâche des centres de référence neuromusculaire de nous aider concrètement.
Laissez-nous nous tenir informés comment ils font ce travail. Vous pouvez le faire sur la page Facebook 'SMA Belgium'.
Pendant ce temps: beaucoup de succès.

Bewijs_van_ontvangst.JPG

Rik Huys

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.