Nederlandstalig Onderwijs

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Aan alle docenten van de opleiding psychologie

2017-10-13 08:55:13

Aan de docenten van de opleiding psychologie,

Wij begrijpen dat jullie mogelijk geschrokken zijn van onze actie, daarom schrijven wij deze open brief aan jullie. Jullie zijn allemaal topdocenten. Jullie verstaan jullie vak en kunnen het met passie overbrengen, daarom zijn jullie ook onze docenten. Het gevoel bij ons is dat jullie dat het beste kunnen in het Nederlands. Wij zijn deze petitie dan ook absoluut niet gestart met het oog op het aanpakken van de docenten, maar juist met het oog op dit onbegrijpelijke "Engelse" beleid. In de OER zijn wij namelijk nog steeds de Nederlandse track, en hoewel beweerd wordt dat dat niet meer geldt, staat op de website van de universiteit nog steeds het volgende: "voor regels betreffende de bachelor raadpleeg je de OER van het jaar waarin je met je studie begon." In de OER staat het volgende: "Studenten schrijven zich in voor óf het Nederlandstalige óf het Engelstalige programma, en kunnen alleen in het aldus gekozen programma onderwijs volgen en tentamens afleggen". Onze vakken zouden dan ook gecodeerd worden met een N (voor Nederlands) en in het Nederlands zijn (met uitzondering van incidentele Engelse colleges van gastdocenten en een klein aantal vakken).Wij hopen op jullie begrip, misschien zelfs jullie medestand, en we willen jullie bedanken voor al jullie inzet om ons dit mooie vak te leren tot nu toe.

De studenten psychologie

Studenten Psychologie

100!

2017-10-06 10:59:47

Beste allemaal,

We hebben inmiddels de 100 handtekeningen achter ons gelaten. Dit gaat de goede kant op. Meer handtekeningen is natuurlijk altijd beter! Blijf dus vooral deze petitie delen met betrokken ouders, vrienden, en vooral psychologie studenten.

Samen staan we sterk!

Studenten Psychologie

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.