Wij willen juf Anneke in Neerwinden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Bedankt voor jullie steun!

2017-06-22 18:41:05

Beste ouders, sympathisanten

Juf Anneke is vandaag ontvangen bij de algemene directeur van de scholengroep. HIj heeft haar goed ontvangen en was in de positieve zin onder de indruk van onze petitie. Samen hebben ze de mogelijkheden besproken, maar er kan voorlopig nog niks worden beloofd. Het wordt nog even afwachten... Ze is echter met een goed gevoel daar naar buiten gegaan.
Daarnaast is ze jullie enorm dankbaar voor alle steun die ze de afgelopen dagen gekregen heeft! Het betekent dan ook heel veel voor haar!

Het is altijd ons doel geweest de volledige school en alle leerkrachten te steunen, want wij geloven in dit team en deze school! Daarom hebben wij ook heel duidelijk een actie gevoerd voor Anneke, en nooit tegen iemand! Voor ons is deze actie nu hopelijk voorgoed afgesloten. Dit was een enorme steun voor haar. We eindigen met 131 handtekeningen online en 138 op papier! Dat is echt straf! Wij danken jullie allemaal voor jullie engagement!

Met vriendelijke groeten

De strijdbare ouders van GO! Wonderwijs Neerwinden

Nina en Wouter

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.