haal het gofferttreintje terug naar Nederland

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Kidsfest De Goffert

2018-05-10 17:25:44

Op zaterdag 12 mei vindt er een kinderfestival plaats, genaamd ''Kidsfest de Goffert''.
Op deze dag worden diverse workshops aangeboden. Er is een beweging workshop met Perry Ubeda, je kunt je eigen broodjes bakken bij De Streekbakker, je haar laten knippen bij kapper Zegt u het maar en een creatieve workshop volgen met hobby centrum Nijmegen Oost.

Gedurende het evenement is er muziek aanwezig in de vorm van een livebandje en een DJ. Krijg je een beetje trek van al die activiteiten? Geen probleem, er zijn diverse foodtrucks aanwezig op Kidsfest de Goffert!

Tot slot is er een echt mini stoomtreintje aanwezig om een ritje mee te maken.

Helpen jullie mee het Goffert stoomtreintje terug te halen?
Dan zien wij je graag op zaterdag 12 mei.

Meer informatie over Kidsfest de Goffert en het initiatief van Stoomgroep de Goffert vindt u binnenkort op www.stoomgroepdegoffert.nl

Laat via dezen link weten of je komt ^^^^

0024_0235_Kidsfest_Goffert_voorkant_poster_A-3.jpg

Stichting Stoomgroep de goffert

Kidsfest de goffert

2017-05-09 21:19:50

Kennen jullie het stoomtreintje nog dat altijd om de kinderboerderij reed? Samen met Stichting Stoomgroep de Goffert gaan wij, The Event Man, proberen het stoomtreintje terug te halen. Hiervoor is veel geld nodig en daarom hebben wij jullie hulp hard nodig!

Naast de hoofdactiviteit, de Crazy Run (sponsorloop), worden er workshops aangeboden voor kinderen, is er een bandje en DJ aanwezig en staan er diverse foodtrucks. Gratis entree!

Helpen jullie ons het stoomtreintje terug te halen? Hopelijk tot zaterdagmiddag 20 mei op Kidsfest de Goffert!

Als u deze kleurplaat wilt hebben stuur dan even een E-mail naar info@stoomgroepdegoffert.nl dan sturen wij u een PDF document op zodat u hem kunt uitprinten

FB_IMG_1493556529815.jpgFB_IMG_1493809805590.jpg

Stoomgroep de goffert

Enquête stoomtrein Goffertpark

2017-02-16 22:46:25

Enquête stoomtrein Goffertpark

Wij zijn zeven studenten van de HAN die een gaaf evenement willen gaan organiseren in het Goffertpark. Voor deze enquête vragen wij vijf minuten van uw tijd. Met uw hulp kunnen we dit evenement tot een nog groter succes laten leiden!
Met dit evenement vragen wij aandacht voor Stoomgroep de Goffert die graag het oude stoomtreintje terug wilt halen naar het Goffertpark. Het stoomtreintje heeft een aantal jaren rondgereden in dit park, maar is in 2012 helaas verkocht aan een Zweeds attractiepark. Momenteel staat het treintje weer te koop en willen we dit treintje graag terughalen om zo meer beleving en nostalgie in het Goffertpark te krijgen.

Stoomgroep de goffert

Doneer u bijdrage. Om het goffert treintje terug te laten komen

2016-12-20 20:58:42

Hallo

U kunt ook op bank rekeningnummer doneren.
NL02 RABO 0314 5119 46

Dank u wel voor u bijdrage

Names team
Stichting Stoomgroep De Goffert

Jordi wouters

Doneer u bijdrage. Om het goffert treintje terug te laten komen

2016-12-15 14:01:34

doneer als u het goffert treintje terug wilt hebben. Delen is gewenst

Jordi wouters

laten we nog een keer deze petitie delen

2016-09-29 06:57:11

mensen deel het nog een keer op Facebook of waar dan ook. en als je nog niet heb getekend. doe het dan nog even voor dat het te laat is. help ons we willen meer dan 1520 honderd handtekening.

jordi wouters

goffert treintje nieuws

2016-09-06 21:36:40

Geacht tekenaars

ik wilde even laten weten dat het goffert treintje nu ook op facebook te volgen is.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.