Hopla de straat op

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Gemeenteraad 22/6/2015 20u

2015-06-21 18:41:59

Beste,

Namens de juffen en kleuters willen we jullie hartelijk danken voor het ondertekenen van onze petitie. We hebben de voorbije dagen met een gemotiveerd ouderteam hard actie gevoerd en onze stem via verschillende kanalen laten horen. Het resultaat van deze acties mag gezien worden, maar we zijn er nog niet.

Wij nodigen jullie van harte uit om ons als ouders en kleutertjes te steunen en samen met ons massaal aanwezig te zijn op de gemeenteraad maandag 22 juni om 20.00 om het schepencollege vriendelijk, maar met klem uit te nodigen om terug te komen op de genomen beslissing en te laten inzien dat men zo niet omspringt met kleuters om het gemeentelijk budget op orde te houden. Het adres: Wespelaarsesteenweg 85, 3150 Haacht

Dank bij voorbaat en nogmaals dank voor jullie steun!

De ouders

Tom Baeten

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.