Studentenraadverkiezingen UvA

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Centraal Stembureau neemt petitie niet aan

2015-04-24 10:08:49

Gisteren, donderdag 23 april, kon tot 17.00 uur bezwaar worden gemaakt tegen de beslissing van het CSb om de kieslijsten van partij Mei en Sefa ongeldig te verklaren. Dit kon je doen door persoonlijk een bezwaarbrief af te leveren in het Maagdenhuis. De petitie waar jullie voor geketend hebben werd optijd aangeboden aan het CSb, maar zij erkenden deze niet. Hun argument hiervoor was dat iedereen persoonlijk langs moest komen en zijn handtekening moest zetten, een modene universiteit.

Partij Mei is al een beroepprocedure gestart tegen de uitsrpaak van het Centraal Stembureau van vorige week. Volgende week woensdag zal het CSb met een uitspraak hierin komen. Ook al hebben zij de petitie gister niet in ontvangst genomen, een statement maken kan nog steeds! Laat weten dat jij een goede medenzeggenschap belangrijker vindt dan het naleven van regels en deel deze petitie!

Jan Jetze

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.