Behoud Geldautomaat Beesd

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Petitie definitief gesloten!

2015-04-20 19:17:33

Beste heer/mevrouw,

De petitie voor het behoud van de Geldautomaat in Beesd is per ingaande van direct gesloten.

Helaas heeft het niet het gewenste effect gehad.

Hoe dan ook, bedankt voor uw inzet!

Groeten,

Dave van Hattem

Petitie blijft gewoon online, poging met nieuwe actie.

2015-04-08 09:21:12

Geachte Heer/Mevrouw,

Onlangs de Rabobank West-Betuwe enorm eigenwijs tegenover ruim 6.000 inwoners, blijft de petitie gewoon open. Ook worden er op dit moment andere acties voorbereid. Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk overtuiging binnen te halen, dat de huidige geldautomaat niet op de juiste plaats staat.

Uiteraard moeten wij erkennen dat het natuurlijk een keer ergens ophoudt, maar opkomen voor de medemens , dat is het doel waar wij als actiegroep ''Behoud Geldautomaat Beesd'' naar streven.

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Of heeft u te maken gehad met een geldautomaat die defect was of door onbekende reden buiten werking?
Voor meer informatie kunt u kijken op: www.geldautomaatbeesd.nl

Dave van Hattem

Geldautomaat Beesd nu ook online: www.geldautomaatbeesd.nl

2015-04-06 23:18:03

In Beesd staan op dit moment twee geldautomaten op diverse locaties. De klachten, mededelingen en suggesties worden hierdoor onafhankelijk behandeld. Dat is onlogisch en vinden dat er een aanspreekpunt moet zijn voor beide automaten. Op dit moment zijn de geldautomaten in beheer van twee verschillende bedrijven en dat maakt onoverzichtelijk.

Omdat beide winkels diverse openingstijden hanteren is een locatie als aanspreekpunt voor beide geldautomaten een logische oplossing. Daarnaast hanteren de winkels in hun eigen tempo de afhandeling van uw opmerking. Daarmee wordt uw opmerking dus niet direct behandeld. Nu kunnen gebruikers van de geldautomaten ook bij geldautomaatbeesd.nl hun verhaal kwijt, dat zich volledig zal richten op de geldautomaat in Beesd. Uw bericht zal direct naar de juiste contactpersoon bij de bank kunnen worden overgebracht, tijdens gesprekken met de betreffende bank kan dit ook directer worden overgebracht.

Om het zo goed en efficiënt mogelijk te maken is de geldautomaat van Beesd nu ook online bereikbaar. Dus heeft u een klacht, mededeling, suggestie of is er een automaat defect? Laat het ons weten en u krijgt direct reactie van ons terug.

Op de website vindt u ondermeer:
- Geschiedenis van de Rabobank in Beesd
- Locaties van de huidige geldautomaten
- Locaties van de gastbanken in Geldermalsen, Leerdam of Culemborg

Daarnaast wordt er in de toekomst een meldpunt geintergreerd, waarbij u een melding kunt maken van een defecte geldautomat.

Wij zijn online bereikbaar van s'morgens 08.00 tot s'nachts 01.00 uur via de Facebookpagina ''Geldautomaat Beesd'' en bijhorende chat of via de contactpagina op www.geldautomaatbeesd.nl

www.geldautomaatbeesd.nl

Dave van Hattem

Gesprek met de Rabobank in Geldermalsen.

2015-04-05 21:17:24

Geachte Heer/Mevrouw,

Op dinsdag 7 april 2015 hebben wij een gesprek met de Rabobank West-Betuwe in Geldermalsen. Uiteraard hebben wij een doelstelling; op deze dag ruim 1000 handtekeningen mee te nemen. Zoals het er nu naar uitziet wordt de doelstelling niet gehaald.

Uiteraard zal naar dinsdag 7 april 2015 de petitie nog niet worden gesloten. Want het blijft onacceptabel dat wij als bewoners gebonden zijn aan openingstijden van supermarkten of een lokale dorpswinkel. Daarom blijven wij net zolang doorgaan tot wij gehoord worden.

Uw hulp blijft nodig! Heeft u de petitie getekend? Wilt u deze dan delen met vrienden, famillie, kennissen en eventueel collega's? Uiteraard zijn wij met het huidige resultaat al erg blij; maar hoe meer hoe beter!

Dat er op dit moment al 508 handtekeningen binnen zijn! Bedankt voor uw deelname!

D. van Hattem

Een burger voor burgers!

Gesprek met de Rabobank op 7 April 2015

2015-03-31 16:03:54

Beste heer/mevrouw,

Ter attentie deel ik u mede, zoals u ook kunt volgen op de sociale media, dat er op dinsdag 6 april 2015, een gesprek is met de Rabobank West-Betuwe te Geldermalsen. Dit gesprek betreft meer details over het verplaatsen van de geldautomaat van buiten (Voorstraat 34) naar binnen (Dorpsplein 5a). Het is fantastisch om binnen 3 dagen al ruim 300 handtekeningen te kunnen verzamelen. De missie zal 1000 zijn, maar des te meer, hoe beter het is.

Via de Facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/Geldautomaat-Beesd/339926476210248 wordt u continu op de hoogte gehouden.

Initiatiefnemer ''Behoud Geldautomaat Beesd''

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.