2 vwo thechnasium klassen bij elkaar houden

1. Ondersteuning: We kennen elkaar door en door. We begrijpen elkaars sterke punten, zwakke punten en hebben geleerd hoe we elkaar kunnen ondersteunen. Door als klas bij elkaar te blijven, kunnen we elkaar helpen groeien en slagen in ons onderwijs.

2. Samenwerking: We hebben al vele groepsprojecten en activiteiten met succes voltooid. Onze samenwerkingsvaardigheden zijn uitstekend en we weten hoe we als een team kunnen werken. Laten we deze vaardigheden verder ontwikkelen door samen te blijven en nieuwe uitdagingen aan te gaan.

3. Positieve sfeer: Onze klas heeft altijd een positieve en ondersteunende sfeer gehad. We lachen samen, delen onze vreugde en troosten elkaar in moeilijke tijden. Door als klas bij elkaar te blijven, kunnen we deze positieve sfeer behouden en een veilige plek creëren waar iedereen zich geaccepteerd en gewaardeerd voelt.

4. Herinneringen: Denk eens terug aan alle geweldige herinneringen die we samen hebben gemaakt: buitenschoolse activiteiten, grappige momenten in de klas en nog veel meer. Laten we doorgaan met het creëren van nieuwe onvergetelijke herinneringen door samen te blijven en elkaars leven te verrijken.

Met deze petitie roep ik iedereen op om zich bij deze missie aan te sluiten. Laten we onze stemmen verenigen en aandacht vragen van onze leraren, schoolleiding en ouders. We kunnen hen laten zien hoe belangrijk het is dat we als klas bij elkaar blijven en hoeveel we waarderen wat we samen hebben opgebouwd.

Ik vraag je vriendelijk om deze petitie te ondertekenen en je steun te betuigen aan het behoud van onze klas. Laten we samen sterk blijven en onze klas tot een plek maken waar iedereen floreert en gelukkig is.

Samen kunnen we het verschil maken!

Met vriendelijke groet,

AT2D

Door te ondertekenen, machtig ik AT2D om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.