Wij zijn het allemaal spuugzat dat we zoveel betalen aan de zorg in nl, eigen risico moet worden afgeschaft!!!

1. hallo, wij betalen ons al jaren blaauw aan de zorgverzekeringen, wat ook nog is elk jaar stijgt + het eigen risico wat nu al op 385 euro staat ...waaardoor je nog veel uit eigen zak betaal naast je maandelijkse zorg ,   terwijl je in bijv. belgie per jaar hooguit 80 euro betaald!! mensen komen in de problemen/ schulden omdat ze het niet kunnen betalen , mensen vermijden bijv de tandarts oondat ze bang zijn voor de fractuur ....dat kan toch niet mensen??   Wij moeten opkomen voor ons zelf en laten zien dat dit te ver gaat, door in actie te komen... wij moeten ook gehoort worden!  schaf het eigen risico af en zorg dat de zorg voor iedereen betaalbaar blijft!!!!!!

Door te ondertekenen, machtig ik Patricia om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.