vaders voor gelijke rechten met hun kinderen..!! en familie

deze petitie is bedoeld om de foute gang van zaken bij jeugdzorg veilig thuis en de raad van kinder bescherming aan het licht te brengen en te veranderen.!

Maar ook tegen moeders die hun kinderen onterecht bij de vaders weg houden en hun kind dus opzettelijk schade toe brengen

Nog steeds word de vader en ooms tantes neven en nichten onterecht de omgang met kinderen en klein kinderen ontzegt.

Ook zien we helaas nog steeds dat de verblijfplaats onterecht richting de moeder gaat een vader houd niets minder van zijn kind of kinderen dan de moeder..!

Doormiddel van deze petitie willen we de wet zodanig laten aanpassen dat er nu eindelijk eens gerechtigheid komt zodat vaders als gelijke worden behandeld zoals het hoort

lukt dat niet gaan we gerechtelijk verder en ook daarbij zal deze petitie uiterst belangrijk zijn!!

SAMEN STAAN WE STERK !!! DEZE PETITIE WORD AANGEBODEN AAN MINISTER PRESIDENT MARK RUTTE