Tot op heden heb ik mijn zoon nog altijd niet terug gezien dit is nu al 2 jaar geleden dat ik hem nog maar 1 min. Kan of mag zien… 😭

Beste,

mijn atvocaaten raden me aan om een petitie te starten om voor mijn zoon een echt Standpunt te maken naar de rechtbank nu in Turnhout.

in het kort een samenvatting wat ik en hem hebben moeten ondergaan en waar we tot vandaag nog staan.

Zijn mama en ik moesten met adam naar het ziekenhuis van voor het eerst als hij 6 weken oud was vanaf toen begon het voor ons als ouders maar ook voor hem in totaal moet hij Adam ruim 3jaar daar door brengen en in totaal heeft hij iets van 5x operaties moeten ondergaan inwendig zat het helaas niet goed bij hem. Gaande van hersenbloeding tot levertransplantatie toe. ((DEZE OPERATIE ONDERGAAN WE SAMEN IK EN ADAM OM DAT IK HEM NIET MEER AAN ZIJN LOT KAN OF WIL OVER LATEN 😭❤️ ze is zo zwaar aan inpakt dat we alle 2 het leven kunnen laten waar van ik geen min. Heb getwijfeld en mijn zaak heb over geven toen aan een andere zelfstandige 6 maanden bijna niets aan inkomsten voor ons 3 maar we hebben het gered

dan gaat het net iets beter met Adam terwijl ik en zijn mama uit elkaar een beetje beginnen te groeien

de bliksem binnen in ons huis... toen konden we ook nog eens een huis op bouwen en ons proberen sterk toehouden voor Adam een jaar in verbouwing gezeten tot dat onze relatie volidig instortte even er na

mama en papa dan komt de breuk tussen de ouders maar bij de rechtbank en daar krijgd alles een andere wending van rechtbank tongeren tot nu rechtbank Turnhout al ruim 2 jaar aant wacht op adam die nu 8jaar is. En ik of WIL OF KAN alleen maar HEEL VEEL LIEFDE geven voor hem! Het zit me zo zwaar dat er echt niets veranderd hier in Vlaanderen!

Wij wensen onze helle familie en ik in het bezonder jou terug thuis te zien mijn zoon...😭❤️🙁😍

al vast bedankt voor je reactie!!!

Door te ondertekenen, machtig ik Philip om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.