Petities.com

Stop dit idiote circulatieplan

Stop de enkel richting op de Wallenring.

Het is nu al dagdagelijks een ramp om ergens in Aalst te geraken, laat staan dat we nu allemaal achter elkaar in een enkelrichting colonne moeten rijden ......