'Stop de wanpraktijken van BumaStemra en steun componist Maarten Hartveldt. Hij strijdt niet alleen voor zichzelf maar voor alle componisten'

Maarten componeerde orkestmuziek voor de Efteling, Europa Park en Toverland dat grootschalig ingezet en gewaardeerd wordt, maar ontving nooit meer dan €198 per jaar. BumaStemra levert voor de zoveelste keer een wanprestatie en probeert hem stuk te procederen met leugens en onkundige categorie-indeling. Mede dankzij zijn muziek worden er astronomische winsten gemaakt en bereikt hij jaarlijks ruim 10 miljoen betalende bezoekers.
Er moet een einde komen aan deze schandalige praktijken.
Teken de petitie en deel het met vakgenoten en de media!

Uitleg door Maarten:

694.jpeg

Maarten Hartveldt, Marcus Adema    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Maarten Hartveldt, Marcus Adema toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.