Petities.com

Stop de gedwongen opname in Groningen

9B42634C-99C3-4C02-AE98-7FB81BEA8A24.jpeg
Het Universitair Medisch Centrum Groningen wordt aangewezen als ziekenhuis waar gedwongen isolatie van (vermoedelijke) patiënten met covid-19 plaatsvindt.

GEDWONGEN...

VERMOEDELIJK...

Dit moet gestopt worden!


Michel Reijinga namens Nederland in verzet
Neem contact op met de auteur