Skatepark Middelkerke

Petitie
Wij, de jeugd van Middelkerke die graag skateboarden, steppen en bmx-en hebben deze petitie opgericht om de gemeente te vragen om in het Sportpark ook een skatepark te voorzien naast de voorziene pumptrack. Bijna alle kustgemeenten ( Blankenberge, De Haan, Bredene, Nieuwpoort, Koksijde) hebben al zo’n park aangelegd maar jammer genoeg Middelkerke nog niet. Hierdoor moeten wij, als we willen skateboarden, wat intussen trouwens een olympische sport geworden is, altijd naar de buurgemeenten uitwijken wat toch wel jammer is gezien dit perfect zou kunnen in het sportpark geïntegreerd worden. De structuur is hoofdzakelijk uit beton en dan ook niet overdreven duur om te plaatsen. Bent u ook van de mening dat de eigen jeugd hun sport in hun eigen gemeente zou moeten kunnen beoefenen zoals het hoort? Teken dan alstublieft deze petitie zodat we deze aan het gemeentebestuur kunnen overmaken. Alvast ontzettend bedankt 🙏

Door te ondertekenen, machtig ik Jeugd Middelkerke om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.