Red de Parasol!

Aan de gemeenteraad van de Gemeente Veldhoven:

Educatief Centrum De Parasol heeft naast een educatieve, ook een sterke sociale functie in het leven van Veldhovenaren. Oudere mensen blijven langer actief en gezond met beweging, creativiteit of het leren van talen, mensen uit een ander land integreren makkelijker met Nederlanders, oud en jong ontmoeten elkaar en leren van elkaar.

Als mensen uit Veldhoven en de omliggende gemeenten zouden wij het een groot verlies vinden als een instituut als De Parasol verloren zou gaan. We vragen u dan ook het intrekken van de subsidie te heroverwegen, zodat deze instelling door kan gaan met het uitvoeren van zowel educatieve als sociale activiteiten, die de mensen uit de omgeving ten goede komen.

Door te tekenen geef ik Ellen Meijer toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.