Plaats een trajectcontrole op de Hoogboomse Steenweg!

Beste Brasschatenaars,

Jullie hebben ongetwijfeld gehoord over het ongeval dat zich gisterenavond voordeed aan de Hoogboomse Steenweg, domein Oud Eikelenberg.

Deze plaats is al jarenlang een pijnpunt inzake het veilig verkeer. Vele mensen rijden daar te snel en ook voor fietsers en voetgangers kan dit vooral s'avonds zeer gevaarlijk zijn. Omdat er daar vaak bijna ongevallen gebeurd zijn, en nu gisterenavond zelfs een dode gevallen is bij dit drukke (en snelle) verkeerspunt, vraag ik jullie handtekeningen om een petitie op te starten om hier dan ook een trajectcontrole te plaatsen, zodat de autobestuurders daar trager zullen rijden en hierdoor geen ongevallen meer zullen veroorzaken.

Dit moet gebeuren, eerst en vooral uit respect voor het slachtoffer dat daar het leven heeft gelaten, en ten tweede omdat het zo niet meer verder kan. Er moet actie ondernomen worden.

Daarom, beste Brasschatenaars en omwonenden, vraag ik jullie handtekening om daar eindelijk eens een veilige weg van te maken. Ik hoop dan ook ten sterkste dat jullie het met mij eens zijn, en mij steunen in deze actie.

Ik dank jullie alvast op voorhand,

Marnix Van Den Plas

P.S: Hier zal je een link vinden naar het artikel over het ongeval, moest je er nog niets van weten/ er nog niets over gehoord hebben! Het is mijn bedoeling bovendien ook niet om mensen te kwetsen, om misbruik te maken van de situatie die er gisteren zich afspeelde en om mensen te irriteren. Ik wil alleen maar helpen, om te voorkomen dat er nog slachtoffers zullen vallen en om ervoor te zorgen dat deze weg veiliger wordt.