Parkeervergunning Bijlstraat

Beste mede-straatbewoners, Zeker aan het einde van de Bijlstraat, hebben we een parkeerprobleem. Als je na 17 uur thuis komt, is het vaak lastig een parkeerplek te vinden. Dit betekent dat we moeten uitwijken naar andere straten. We hebben de gemeente gebeld om te vragen hoe we dit kunnen oplossen. We kunnen in de straat gaan werken met parkeervergunningen. Dan mag je maximaal twee vaste vergunningen hebben per huishouden (36 euro p jaar p auto) en daarnaast heb je kaarten voor bezoekers. Dan zijn er twee opties voor vergunningsgebieden: van 9 tot 18 uur of van 17 tot 22 uur (zoals bij de Dr.Schaepmanstraat - 3 straten verderop voor de kerk). Om dit te organiseren hebben we handtekeningen nodig. We horen graag of er bij anderen ook interesse is voor dit beleid, je kunt dit aangeven door deze online petitie te tekenen. Groeten, Ildiko (nr11) en Laura (nr9)

Door te ondertekenen, machtig ik Ildiko en Laura om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.