pand voor de kledingbank noodzakelijk!

Uit een geweldig groot hart voor de medemens in slechte economische tijden zette Elisabeth Leks in Sneek Stichting de Kledingbank Snekerhoek op. Elke dag zet zij hier weer voor in.

Door kleding en speelgoed in te zamelen en deze gratis weg te geven op sociale media, in dit geval op facebook, maakt zij de minderbedeelden erg blij.

Inmiddels heeft ze een team van vrijwilligers achter haar staan. die zich net zo hard inzetten voor deze stichting. door o.a kleding te sorteren, mee te helpen foto's te maken, bezorgen enz.

Allemaal vanuit haar eigen huis word dit georganiseerd. Echter er word zoveel aangeleverd dat zij geen ruimte meer heeft in haar eigen huis. de kamers staan tot het plafond toe vol, haar woonkamer is een opslagplaats voor de zakken kleding die opgehaald en bezorgd worden. en natuurlijk de kledingstukken die weer op internet komen te staan.

Inmiddels hebben organisaties zoals de voedselbank en de speelgoedbank een eigen pand, maar ook voor de kledingbank is dit noodzakelijk! De gemeente ziet helaas niet in hoe groot succes deze stichting is !

vandaar deze weg om een petitie rond te laten gaan.

Met de petitie willen wij graag de noodzaak duidelijk maken ten opzichte van de gemeente en ook de enorme steun laten zien die zij krijgt vanuit Sneek en omstreken!