Overdekte fietsenstallingen Goudenregen/Rozentuin

dmeu_abbt_1_std.lang_.all_.jpg

Geachte schepen, Beste Steve d’Hulster,

Als buurtbewoners van de buurt Goudenregen/Rozentuin (Rode Beuk, Meidoorn), zouden we u graag willen verzoeken tot het plaatsen van liefst drie, zeker één of twee overdekte fietsenstallingen in onze buurt.

Wij, en onze gasten, kunnen wegens plaatsgebrek, niet altijd op een veilige en correcte manier onze fietsen stallen. Op dit moment staan er in de buurt alleen twee eenvoudige fietsenrekken aan de speeltuin Neerhoevelaan, en aan de glasbakken in de Rozentuin. Dit is niet geschikt om fietsen te beschermen tegen ongure weersomstandigheden of dieven. Het alternatief is de fiets plaatsen op het eigen pad aan de woning, maar ook dat is hinderend. Onlangs zag een buurtbewoner, die de elektrische fiets voor een korte periode voor de deur plaatste, hoe op klaarlichte dag een voorbijganger de fiets gewoon probeerde op te tillen. Ons verzoek is om op liefst drie, maar minstens één of twee plaatsen een overdekte stalling te zetten, met mogelijkheid om de fiets goed te vergrendelen aan een vaststaande paal (zie hierboven).

We zouden willen vragen om een dergelijke stalling te plaatsen aan

1. de speeltuin Neerhoevelaan (waar momenteel het schamele rekje staat),
  2. de glasbakken in de Rozentuin,
  3. en/of elders op de middenberm in de Rozentuin.

Hopelijk helpt het als we dit samen als buurt aan u adresseren. Daarom hieronder een lijst van buurtbewoners die mee achter dit verzoek staan.

Met vriendelijke groeten,

De buurtbewoners van Goudenregen/Rozentuin

Door te ondertekenen, machtig ik Tina De Cuyper om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.