Never change a drinking team!

Landgenoten,

In het kader van de modernisering in het Nederlandse voetbal, lijkt het erop dat het meest geweldige elftal van de Lage Landen hier ook de dupe van wordt.

Het geval wil namelijk dat zelfs een vereniging als VV Renswoude in de modernisering meegaat en ons geweldige vierde sterrenemsemble wil degraderen tot het vijfde elftal. Een besluit dat menig Renswoudenaar rauw op het dak komt vallen.

4 lijkt maar een getal, maar de magie erachter! Een gevoel dat van jongetjes mannen maakt. Een beleving die zelfs een bezoek aan de Efteling niet waar kan maken. Naast het gevoel, zullen ook diverse marketing-, sponsor- en andere commerciële activiteiten aan dit besluit verschillende consequenties overhouden. Een peperdure transitie, die over de rug van menig contributiebetaler zal gaan. Dit kan en mag niet gebeuren!

Weet u nog niet hoe het voelt om in aanraking te komen met het magische VV Renswoude 4, nodigen wij u graag uit eens bij ons de sfeer te proeven. De garantie om in een adem betovert te worden door het simpele getal 4, zal al uw verwachtingen overtreffen.

Teken alstublieft deze petitie en toon medeleven met onze helden. Dit kan zo niet langer, dus steun ons met uw handtekening! Like ook even onze Facebookpagina, dat kan nooit kwaad.

Hoogachtend, de helden van VV Renswoude 4!

Dank u wel!