Naar Marokko reizen zonder voorwaarden! Wij ons land binnen zonder vaccinatie en 100 PCR testen!

Wij als Marokkanen van Nederland Belgie en Duitsland en alle Marokkanen die niet in Marokko wonen willen het land binnen zonder voorwaarden! Wij zijn burgers van het land en moeten niet gedwongen worden om vaccinaties of 100 pcr testen te nemen om ons land binnen te komen! Er zijn mensen met familieleden die ze niet kunnen bezoeken of begravingen van hun ouders die ze niet kunnen bijwonen en getrouwde mensen die elkaar niet kunnen bezoeken vanwege deze maatregelen. Er zijn mensen die niet willen vaccineren of niet kunnen vanwege medische redenen of religieuze redenen of persoonlijke redenen. Wij hebben veel geld in het land gestoken met tourisme dus het is ook ons land. Dus dit moet stoppen en Marokkanen van Nederland zijn hiertegen en vragen de Marokkaanse regering en Koning om deze onnodige maatregelen te stoppen!

Door te ondertekenen, machtig ik Marokkanen uit nederland om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.