Moneybird-Contractgenerator

Wij vragen Moneybird om een functionaliteit toe te voegen bij de facturatie die automatisch - bij iedere factuur - een digitaal ondertekend contract tussen de gebruiker en de klant genereert en als attachment bij de factuur voegt.

Wij, ZZP-ers die gebruikmaken van Moneybird of gebruik willen gaan maken van Moneybird, constateren dat de eis van de overheid aan ZZP-ers om bij iedere faktuur een contract op te stellen tussen de ZZP-er en de opdrachtgever tot een gigantische papierwinkel leidt

Wij, Moneybird-gebruikers en ZZP-ers die de toevoeging van de hierboven beschreven functionaliteit als voorwaarde stellen voor het openen van een acount bij Moneybird, wensen deze 'papierwinkel' zoveel mogelijk in het digitale domein af te handelen, gebruikmakend van de mogelijkheden die digitale aanlevering van facturen biedt.

Wij verzoeken hierbij De firma Moneybird B.V. om zo spoedig mogelijk de nodige mankracht te reserveren om de gevraagde functionaliteit - het automatisch genereren van een contract tussen de gebruiker van Moneybird en de gefactureerde dat elke vorm van vaste dienst uitsluit - te ontwikkelen en toe te voegen aan het menu van Moneybird.

Als dank beloven wij nog vele jaren als ware discipelen van Moneybird de blijde boodschap te verspreiden die Moneybird heet, en - zo wij nog niet bij Moneybird aangesloten zijn - een account bij Moneybird aan te vragen zodra de verlangde contractgenerator aan het menu wordt toegevoegd.