Uitzondering op lintstage

Wij, derdejaars verpleegkunde studenten van het Menso Alting Zwolle, willen niet op lint stage in ons vierde jaar.

De afgelopen 3 jaar hebben wij blokstages gehad, hieraan zijn wij gewend. Voor ons is het niet mogelijk om in één jaar te kunnen aanpassen aan de lintstage. De keuze om een lintstage te gaan organiseren komt als een shock, wij zijn niet voldoende hierover geïnformeerd om dit haalbaar te maken. Er zijn ook al studenten die voor het vierde jaar een stage hebben geregeld aan de hand van een blokstage. Er is in de klassen gevraagd om de meningen over een lintstage en hieruit bleek dat wij niet positief waren over de lintstage. De afgelopen schoolperiodes zijn wij al vaak "proefkonijnen" geweest en wij willen ons vierde jaar kunnen afsluiten zonder onvoorbereide situaties.

Verder zijn er stages waarbij je intern op de afdeling moet gaan wonen. Dit is niet mogelijk met een lintstage. Voor deze studenten kan een uitzondering gemaakt worden, maar waarom niet voor alle derdejaars studenten?zuster4[1].jpg

Door te tekenen geef ik Janida van Toly toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen. We zullen deze petitie adverteren voor mensen die andere petities op onze website bekijken, maar deze petitie nog niet hebben bekeken.