Kappers verplicht laten sluiten aub

Beste Maggie de Block,

Vandaag in het nieuws zag ik dat je enkel nog via internet u communicatie doet om geen mensen te besmetten. Heel goed van u. Mag ik u dan ook vragen om de kappers dan verplicht te laten sluiten net zoals de horeca .Of is de veiligheid van deze mensen voor u niet van toepassing ? Ik zie beelden van agenten met een stok van 1,5 meter om te controleren of mensen wel genoeg afstand houden . Hoe moeten kappers hun klanten knippen van op een afstand van 1,5 meter?
Mensen mogen toch niet buiten dus denk niet dat u haar laten doen een prioriteit is. Maar de gezondheid van de kapper in mijn ogen wel en een verdere verspreiding van het virus zeker.
Nu blijven kappers risico's nemen omdat ze anders als ze vrijwillig sluiten hun rekeningen gewoon niet kunnen betalen.want vrijwillig sluiten is geen compensatie. Dus spelen ze een soort van Russische roulette omdat u het niet nodig vind de juiste maatregelen te treffen voor deze mensen. Een vraag waar heel de sector achter staat maar waar nog steeds geen gehoor aan word gegeven.
U zou u moeten schamen.

Ik zou iedereen willen vragen deze petitie te delen en te steunen.
Alvast bedankt van een bezorgde partner van een kapster die dagelijks risico's moet nemen om het hoofd boven water te houden.

Door te ondertekenen, machtig ik D.S om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.