IJscuypje niet in de Javastraat

Wij

De trouwe bezoekers van de Javastraat en de bewoners van omliggende wijken.

constateren

Door de komst van grote ketens staan de lokale ondernemers onder druk waardoor alles waar wij trots op zijn in de Javastraat langzaam verdwijnt. En hoe wij ook ons best doen het anders te zien: IJscuypje staat aan de verkeerde kant van die lijn en draagt bij aan de teloorgang van onze prachtige winkelstraat. Dit kunnen wij niet accepteren.

en verzoeken

Als we in de Indische buurt ergens trots op zijn, dan is het wel de grote verscheidenheid en diversiteit aan bewoners wat we rechtstreeks weerspiegeld zien in het winkelaanbod op de Javastraat. Dat moeten we koesteren. Als IJscuypje waarde hecht aan zijn imago als 'kleinschalige' ijsboer, dan pakt 'ie daarom nog voor opening van de nieuwe locatie zijn biezen weer. We verzoeken dat IJscuypje vertrekt uit de Javastraat.

Door te ondertekenen, machtig ik Bewoners Javastraat om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.