Hondenuitlaatplek oud zwembad terrein

Hallo Venneper,

Zoals je misschien wel weet wordt er met het oude zwembad terrein momenteel niets meer gedaan. Dit is erg zonde van de ruimte en ons mooie dorpje. Als hondeneigenaar mis ik een plek waar alle lieve hondjes veilig en onbezorgd los kunnen lopen dat de baasjes zich geen zorgen hoeven te maken of onze viervoeter iets ziet waar die achter aan kan rennen. Ook mis ik een plek voor een babbeltje om de sociale contacten bij te houden. Daarom zou ik graag van dit verlaten terrein een hondenuitlaatplek willen maken met een hek erom heen zodat zij veilig kunnen rondrennen en spelen met elkaar. Om mijn plan te kunnen laten voorleggen bij de gemeente heb ik minimaal 400 handtekeningen nodig. Hier kan ik jullie hulp dus goed bij gebruiken! Als je deze petitie ondertekent ben ik je enorm dankbaar!!

Veel liefs, Demi Corbran

Door te ondertekenen, machtig ik Demi Corbran om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.