Help Jay aan een nieuwe rechtzaak death row/ help jay get a new trial

John Jay Drummond

Jay zit al 18 jaar op deadrow in Ohio. Zijn executiedatum staat gepland voor april 2022.

Jay is 1 van de vele die veroordeeld is zonder redelijke twijfel van bewijzen. Het bewijs tegen hem Is aangeboden door een getuige wiens verklaringen tegenstrijdig, met eigen voordeel en onbetrouwbaar waren. Zelfs de motietheorie van de staat werd tegengesproken door zijn eigen bewijsmateriaal! Jay heeft altijd aangegeven onschuldig te zijn.

We vechten voor een nieuw proces

Jay is on death row Ohio for almost 18 years  His execution is planned for April 2022

Jay is one of many who has been convicted without a reasonable doubt of evidence. The evidence against him was presented by a witness whose statements were contradictory, in his own favor, and unreliable. Even the state's theory of motion has been contradicted by its own evidence! Jay has always stated that he is innocent

We are fighting for a retrial and this requires money for a lawyer. Don't let Jay become another victim !!

Door te ondertekenen geef ik Saskia Weijer toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.