Stop ISIS geweld tegen burgers in Irak en Syrie

Het nieuwe Islamitische Kalifaat, door ISIS gesticht, is meedogenloos. Vrouwen worden gestenigd voor overspel, krijgsgevangenen worden met honderden tegelijk geëxecuteerd, Christenen, Koerden, Ezidi's, Sijiete Turkmens en andere minderheden worden zo snel mogelijk verdreven. En mensen worden gekruisigd en onthoofd. Hoofden verschijnen op spiesen en hangend aan electriciteitsdraden. ISIS doet aan genocide en ze schamen zich er niet voor. ISIS is een islamitische terreurorganisatie die ongenadig hard moet worden aangepakt. We kunnen niet blijven wegkijken.Nederlandse jihadstrijders die zich aansluiten bij ISIS moeten allemaal worden vervolgd en een levenslange celstraf krijgen. Iedere politieke partij, iedere politicus, iedere Nederlander zou hiervan overtuigd moeten. De VN-Veiligheidsraad moet zo spoedig mogelijk maatregelen nemen tegen geweld van ISIS in Irak. Er moet een spoedzitting plaatsvinden bij VN-Veiligheidsraad. Nederland moet het verzoek doen voor de zitting. Teken de petitie zodat onze regering en het parlement oproep doen aan de VN.

Deel deze svp op je facebookpagina en op je twitter.