Geluids Genot Midden-Delfland

Geachte bewoners en bezoekers van Midden-Delfland,

Fietst u wel eens een rondje door de geweldige natuur van onze gemeente. Wat een rust hè? Waarom komt er dan namens de gemeente een enquête over geluidsoverlast?

Wie spreekt er nou over herrie in de gemeente? Als er in de wijde/weide omtrek ergens een oase van rust te vinden is dan is dat wel in onze eigen gemeente. Of wordt hier gedoeld op een aantal jaarlijks terugkerende kunststukjes? Midden-Delfland heeft nu eenmaal een aantal geweldige evenementen die met liefde worden georganiseerd. Een jaar lang zijn vrijwilligers alles op alles aan het zetten om geweldige dorpsfeesten neer te zetten. Binnen of buiten het dorp. Wie kijkt er nu niet uit naar de Zomerfeesten, Hometown, DIOS lentefeest, Sport en Spel of Meadow!

Moeten we nou met z'n allen gaan mierenneuken om die 2 of 3 keer in het jaar dat het dorp eens flink op zn kop wordt gezet. Deze initiatieven zijn voor jong en oud stuk voor stuk pareltjes om naar uit te kijken.

Laten we nou lekker normaal doen in Midden-Delfland, dan doen we al gek genoeg.

Met het ondertekenen van deze petitie stemt u voor het behoud van de geweldige evenementen die deze gemeente rijk is.

Steun de petitie:

Wij zijn Geluids Genot Midden-Delfland.

Wij houden wél van die ene keer per jaar herrie.

Geluids Genot Midden-Delfland    Neem contact op met de schrijver van de petitie