Verdubbeling inschrijvingsgeld DKO: Nee! Brief aan Minister Smet

Quoted post

Blijf van onze kinderen hun kunstonderwijs af

#389 Onderwerp

2012-12-16 04:05

Is België ziekelijk om hieruit geld te gaan halen. Mijn kinderen kregen de kans om kunstonderwijs te volgen uit interesse, groepsverband, sociaal bezig, nuttig, kans is groot dat een van mijn kinderen in de kunstacademie stapt om zelf les te geven. Mijn oudste zoon is 16 en is reeds geruime tijd bezig met fotografie in de hoop later als volwassene te kunnen deelnemen aan de lessen fotografie. Beide kinderen zijn reeds 10 en 11 jaar iedere week naar de academie geweest net als de andere van hun groep. Neem die mooie toekomst toch niet af. Deze lessen zijn de mooiste uit hun leven op vrijdagavond voor het week-end begint. Ze zijn erg leerrijk en voor de gewone werkende ouders nog te betalen. Niet iedereen is bemiddeld om zijn kind te gaan laten paardrijden, tennissen .............. Schrijf een reactie...

Reacties


Gast

#390 Re: Onderwerp

2012-12-16 11:09:29

#389: Blijf van onze kinderen hun kunstonderwijs af - Onderwerp 

 

In dit geval is niet België, maar de Vlaamse regering ziekelijk . In Franstalig België heeft men heel wat meer respect voor het recht op gratis (kunst-)onderwijs. Je zou bijna gaan geloven dat dit een bevolen aanslag op de Vlaamse cultuur is, want voor sommigen kan je daar niet eens over spreken. Waar is de gelijkberechtiging???