Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!

Quoted post

summer

#10 Stop!

2012-11-29 13:44

Het moet afgelopen zijn met dat gesmijt met onze miljarden naar het buitenland. En dan die ontwikkelingslanden. Laat ze verdikkie eindelijk eens een schop en spa ter hand nemen en hun land gaan ontginnen! Israel kon uit woestijngrond een hele staat oprichten, kunnen die ontwikkelingslanden dat dan niet? Denken maar dat er manna uit de hemel blijft vallen. Vanaf mijn geboorte (60 jaar geleden) gaan er al miljarden naar die arme landen, maar enige verbetering in al die jaren? Niks van te zien! Waar blijft al dat geld? En dan al die arme landen als Griekenland die zelf niks wil opofferen, maar wel onze miljarden in ontvangst willen nemen om dat weer te kunnen verbrassen en dat ten koste van onze ouderen en zieken??!! Dat geldverslindende Europa heeft ons helemaal naar de donder geholpen en die Nederlandse politici maar in die kont kruipen van Brussel om als de goedheiligman van de wereld te boek te kunnen staan en hun eigen toekomst voor later alvast veilig te stellen. allemaal witteboordenmaffia in dit land. In arme landen zijn ze nog corrupt door de armoe, hier uit hebzucht. Opzouten met Rutte en die kale neet die vroeger op onze kosten activistje speelde en nu de nette heer probeert uit te hangen met zijn stroppie en apenpakkie aan! Die vieze Melkert die Pim heeft laten ombrengen door al zijn hetzes is ook alweer opgenomen in hun gelederen. Is weer sluipend ons land binnengekomen door zich hier straks weer te kunnen manifesteren met zijn zuurpruimengezicht. Geen cent meer naar de EU, geen cent meer naar Griekenland, geen cent meer naar die ontwikkelingslanden. Het wordt tijd om onze eigen ouderen te beschermen. 21000 gevallen van mishandeling en seksueel misbruik van onze ouderen in verzorgings- en verpleegtehuizen en allemaal in de doofpot gestopt! Schandalig hoe onbeschaafd een beschaafd land kan zijn!

Reacties

Dennis

#27 Re: Stop!

2012-11-29 20:12:04

#10: summer - Stop!

Schandalig hoe onbeschaamd een burger van boven de 60 tegen de huidige situatie aankijkt, De problemen in ons land zijn schijnbaar al veel langer aan het groeien en bloeien dan ik dacht.. Schaam mij diep dit land met u te moeten delen! alsof grieken de enige zijn die geld over de balk gooien?! U zou ons moeten leren zuinig en oprecht te zijn, helaas blijft de hebzucht en consumptie drang van de jaren 80 en 90 door zetten! Verspilling aan onder andere ouderen zorg, blijft bestaan. Recent geeft de staat nog miljoenen uit aan rokers preventie. mijn  inziens: laat mensen lekker roken wat ze willen roken dan worden ze geen 80 en heb je ook geen dure zorg kosten en ouderen zorg. En hadden ze na de oorlog de huizen een slag groter gebouwd dan had de bevolking zelf zorg kunnen dragen voor hun ouderen ipv deze weg te stoppen. maar nee meneer en mevrouw zijn druk met 2 zielige part time banen en recreeren. Waar zijn de huisvaders gebleven die 80 uur draaiden en niet zeurden over een zaterdag extra werk. waar zijn de huisvrouwen die zich vereenigden en zowel huis als buurt spik en span hielden, de zorg voor de kinderen droegen en tevens voor groot ouders als deze in de dagelijkse werkzaamheden niet meer konden bijspringen? En waar zijn de jongeren de kinderen die mee moesten helpen en als ze 16 waren een shop onder hun kont kregen en het leger inmoesten?! laat ze maar wegen en dijken aanleggen dat kon na de watersnoods ramp ook.. nee echt ik heb het niet mee mogen maken maar was liever 100 jaar terug geboren!!!


Gast

#56 , Re: Stop!

2012-12-02 18:11:33

#10: summer - Stop!

 

helemaal mee eens voor de volle duizend procent. Wij maar werken en betalen voor die smerige kankerlijers die op hun luie reet zitten te genieten van het zonnetje.

F.t.s.