Tegen schending mensenrechten Julio Poch

Quoted post

Lenie

#176 Re: Ik begrijp iets niet

2012-11-27 00:48

#13: democraat - Ik begrijp iets niet 

 

Mijnheer de democraat, hoe oud bent u? Uw verhaal is enkel en alleen gebaseerd op uw eigen overtuiging! Geen enkele onderbouwing! Heeft u toevallig naast Julio gezeten in de jaren 70? Nee? Dan moet u gewoon lekker uw mond houden! En ga opzoek naar uw eigen frustratie! U noemt zich een democraat? Pak maar eens een woordenboek!

Reacties

Lenie

#177 Re: Re: Ik begrijp iets niet

2012-11-27 12:30:40

#176: Lenie - Re: Ik begrijp iets niet

....individuele vrijheid en het recht van vrije meningsuiting! Mag iemand iets vertellen over de de politieke situatie in zijn land? Wat er allemaal in die tijd gebeurd is? En mag hij daar dan zijn menig over geven? Wil nog steeds niet zeggen dat hij het niet gruwelijk vond op welke wijze dit gestalte heeft gekregen. Komt u nooit op voor uw eigen mening? Lijkt me wel, getuige uw eigen verhaal! Bent u blij dat u in Nederland woont? En dat u mag leven zoals u leeft? En dat u niet voor 3 jaar de bak indraait als uw buurman naar de AIVD stapt en vanuit zijn overtuigingswereld u beticht van gruwelijke misdaden omdat u op een verjaardag daar toevallig iets over heeft gezegd? En wat gaat u zeggen als Julio wordt vrijgesproken? Schaamt u zich dan niet voor uw bekrompen uitspraken? Voor mij is iemand schuldig indien schuld is bewezen. Is het niet vreemd dat na 3 jaar nog steeds geen harde bewijzen op tafel zijn gekomen? Het is een politiek spel, waarbij de rechters/aanklagers in Argentinië geen gezichtsverlies willen leiden en de Nederlandse regering verstek laat gaan. Heel slim! Want welke beerput zal opengaan als men in het verleden van de vader van Maxima gaat duiken? Men kiest ervoor niet op te komen voor rechten van een Nederlands staatsburger omdat het te ingewikkeld is. Dat is mijn mening. Een uiterst zwakke houding. Kom met bewijs of laat iemand vrij. Zo simpel is het!!!!