Tegen schending mensenrechten Julio Poch

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen schending mensenrechten Julio Poch.

PSH

#1

2012-09-23 14:33

Alle lof voor deze petitie. Het wordt hoog tijd dat de heer Poch bescherming krijgt, nadat hij door de Nederlandse regering werd 'uitverkocht' aan Argentinië, op basis van roddel en prietpraat, zonder ooit in Nederland te zijn verhoord.
Steve

#2 Julio Poch

2012-09-24 10:00

Alleen voornaam en emailadres is juist. De rest teveel privacy.

Steve

Gast

#3

2012-09-24 23:55

Van je collega's moet je het maar hebben
GAST

#4 Gast

2012-09-25 00:11

Heeft dhr Poch ook bewijs, dat hij niet heeft meegewerkt tijdens het regim?
ook erg dom om er over te praten tijdens een etentje, met wijntTJES.
van collega's moet je het hebben.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-09-25 00:17



Gast

#6

2012-09-25 00:18

hij is genaaid en verraden door zijn "collega's" ,nederlanders hebben daar namelijk een handje van in WW2 was nederland vernederland daar wereldkampioen in,ik wens de heer poch een spoedige vrijlating toe en adviseer hem dan zo spoedig mogelijk afstand te doen van zijn nederlandse nationaliteit,daarmee wordt je in de rest van de wereld namelijk (en terecht) met de nek aangekeken.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-09-25 00:19


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-09-25 00:27


burb

#9

2012-09-25 00:29

geef hem een eerlijk proces of laat hem vrij
Bischop Tutu

#10 Re:

2012-09-25 00:31

#5: #5 -

U bedoelt vast fascist? Wanneer is iemand dat? Als u het zegt?


Gast

#11 Re: Re:

2012-09-25 00:33

#10: Bischop Tutu - Re:

Alsof jij zo'n "schoon" verleden hebt Tutu !!!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-09-25 00:33


democraat

#13 Ik begrijp iets niet

2012-09-25 00:34

De heer Poch is op zijn plaats in Argentinië. Hij is vlieger geweest ten tijde van een weerzinwekkend en pervers wreed regime. Men wist wat daar gebeurde daar is veel en overtuigend bewijs voor geleverd,ook aangetoond door onafhankelijke onderzoekers. Als lid van de krijgsmacht steunde hij dat niet indirect, maar direct dit fascistische regime. Vervolgens schept hij tegenover collegae op, over een krankzinnige daad. Al heb je er niet zelf aan meegewerkt, maar wekt wel de indruk dat te hebben gedaan. De indruk wekken (sarren) dat je hebt meegewerkt aan deze psychopathische en onmenselijk misdaden en het feit dat je willens en wetens dit regime bent blijven steunen, MOET niet onbestraft blijven. Ik doe geen uitspraak over de strafmaat, ik ben geen rechter. By the way. Het aangeven van deze man op basis van zijn gedrag en uitspraken is niet naaien, maar juist heel moedig. Daar herken ik juist de Nederlandse mentaliteit in. Barbertje moet gewoon hangen, hoor!!!
Desmond

#14 De petitie gaat over een eerlijk proces

2012-09-25 00:35

niet over schuld of onschuld. Maar over mensenrechten en de plicht van de Nederlandse staat om haar burgers te beschermen tegen onrecht.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-09-25 00:35



Gast

#16 Re:

2012-09-25 00:35

#9: burb -

Laten we hem meteen vrijlaten ... op 1000 m hoogte uit een vliegtuig. Zonder parachute natuurlijk !!!


Gast

#17 Re: De petitie gaat over een eerlijk proces

2012-09-25 00:37

#14: Desmond - De petitie gaat over een eerlijk proces

Dus als Hitler in NL asiel had aangevraagd hadden we hem moeten beschermen ???

Boy-Carol

#18 Julio

2012-09-25 00:42

Waar rook is is vuur, denkt men. Menselijk, je kunt je ook onmogelijk in alles wat je hoort verdiepen. Dus die zwarte heeft de buurvrouw niet verkracht, omdat ie nou eenmaal zwart is. De slager heeft de meid om de hoek niet vermoord, omdat ie nou eenmaal een mes heeft. En zo heeft niet iedere Argentijnse piloot automatisch dodenvluchten gemaakt. En omdat we ons zelf onmogelijk in alles kunnen verdiepen, moeten rechters dat doen. En het zou wel handig zijn als die de mensenrechten daarbij respecteren, anders is deze mensheid bij de apen af, en zal er overal aleen nog maar rook zijn.

Gast

#19 Re: Ik begrijp iets niet

2012-09-25 00:43

Desmond Tutu

#20 @democraat

2012-09-25 00:44

Wie meegewerkt heeft aan de dodenvluchten dient gestraft te worden. Dat staat buiten kijf. Zijn alle soldaten tijdens de "Politionele acties" in Indonesië ook medeplichtig aan volkeren moord of misdaden tegen de menselijkheid? Nederland wist ook van de dodenvluchten. Maar we zijn daar lekker gaan voetballen en handel drijven alsof er niets aan de hand was. Dus Nederland is ook medeplichtig? Bijna alle linkse partijen steunde het communisme. Zijn zij medeplichtig aan de honderden miljoenen mensen die door het communisme vermoord, verkracht en uitgehongerd zijn. Is iedereen in het "Westen" medeplichtig aan de honderden duizenden mensen die dood zijn gegaan in het Midden Oosten tijden de golf oorlogen?
Santi

#21

2012-09-25 00:46

Schandalig hoe collega´s en de Ned. overheid hier hebben gehandeld zonder kennis van de feiten
Redstarweb

#22 Re: Ik begrijp iets niet

2012-09-25 00:46

#13: democraat - Ik begrijp iets niet

Jorge Zorreguieta (vader van Maxima) was zelfs minister tijdens dat regime, toch mocht hij NL binnenkomen en toch zit hij niet achter de tralies en toch mag hij van Samsom op de kroning van Maxima komen. En toch mocht de kroonprins met zijn dochter trouwen, terwijl in dit geval bewezen is (in tegenstelling tot Julio) dat Zorreguieta direct of indirect heeft meegedaan als onderdeel van de regering destijds.

Is dat dan wel toegestaan?


Gast

#23 Tutu bekijk eerst eens je dubieuze ondersteuning van de apartheid voordat jij het woord

2012-09-25 00:47

#20: Desmond Tutu - @democraat

Tutu bekijk eerst eens je eigen dubieuze rol tijdens de apartheid voordat jij het woord democratie in je mond durft te nemen !!!


Gast

#24 Re: Re: Ik begrijp iets niet

2012-09-25 00:48

#22: Redstarweb - Re: Ik begrijp iets niet

Jorge Zorreguieta mag met Poch mee "vliegen" ... uiteraard ook zonder parachute !!!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-09-25 00:49