stop pesten

Quoted post

sandra kobussen
De auteur van deze petitie

#22 Re:

2012-11-08 07:57

#21: An, slachtoffer van pesten vanaf 1975 tot 1990 en docent voortgezet onderwijs -  

 lieve an

heel erg mooi verwoord en o zo waar  ik vond het zo mooi en duidelijk geschreven heb dit verhaal even gedeeld op facebook u ook heel erg bedankt voor het tekenen  we moeten onze handen in elkaar slaan en er voor gaan dit moet stoppen en de ogen moeten open gaan ook van docenten die er te weinig aan doen

Reacties

An

#25 Re: Re:

2012-11-08 14:08:37

#22: sandra kobussen - Re:

Beste Sandra, bedankt voor uw reactie! Graag gedaan. Het punt is dat er zo ontzettend veel slachtoffers zijn van pesten, teveel.. Ik geloof er nog steeds in dat we dit pestgedrag als maatschappij gewoon niet moeten tolereren. In onze schooltijd was er geen steun. Misschien kunnen we dat NU wél voor elkaar krijgen met z'n allen! Ik denk dat uw verhaal op het filmpje bij Omroep Gelderland heel herkenbaar is voor mensen die vroeger gepest zijn, maar ook voor kinderen (en volwassenen) die er op dit moment mee te maken hebben. Daarom is uw actie en deze petitie zo belangrijk. Elk kind heeft er recht op om later de mens te worden die hij/zij wil zijn. En voor dat recht komen we op. Heel veel succes met deze petitie en ik ben er zeker van dat u een enorme steun bent voor slachtoffers van pesten, van toen, nu en in de toekomst.

 

P.S. ik kan u niet vinden op facebook. Is er nog geen speciale facebookpagina voor de petitie? (hint)