Petitie Jenneferwet

Quoted post

Doxa

#227 Re:

2012-09-25 09:11

#215: PFF

De bedoeling is zowiezo, om levenslang ook echt levenslang te laten duren ipv, 20 jaar. En jou opmerking waarom dat kind (Ze heeft een naam hoor toon een beetje respect) daar over de vloer kwam, deze man werdt voledig vertrouwd door de familie, hij was al jaren hun partner, schoonzoon, zwager, oom en vader van de kinderen van haar zus. hiermee bedoelen we maar, het kan iedereen overkomen, kijk naar milly boele, en haar dader, buurman en politie agent! daarom is juist dit initatief. ik hoop voor jou dat jij het nooit hoeft mee te maken in jou directe omgeving, maar dan hoop ik wel dat diegene veroordeeld wordt onder de Jenniferwet, je weet wel, dat kind van de petitie! en ik weet wel wat je bedoelt, met waarom kwam ze daar over de vloer, maar omdat er toevallig een verkeerde vertrouwd werdt, wil niet zeggen dat kleine Jen het verdiende wat er met haar gebeurt is. kies je woorden een beetje beter, of zeg liever helemaal niks! domme mensen zijn er al genoeg, die mening hebben we niet nodig!

Reacties

Melody

#244 Re: Re:

2012-09-25 11:33:35

#227: Doxa - Re: Goed gezegd, ieder weldenkend mens wil zo'n varken achter de tralies voor eeuwig en als je meningen leest zoals PFFF , dan krijg je nog meer het gevoel dat het echt nodig is , je zou bijna het gevoel krijgen dat er mensen zijn die sympathie hebben voor een dader.

 

Jolanda Hoogenboom
De auteur van deze petitie

#251 Re: Re:

2012-09-25 12:13:07

#227: Doxa - Re:

Bedankt voor deze mooie reactie