Petitie Jenneferwet

Quoted post

Ineke

#226

2012-09-25 08:48

Had er al veel eerder moeten zijn,al zo veel idioten die met een veel te lichte straf wegkomen!!!!!

Reacties

VUQuiescant

#231 Re:

2012-09-25 09:51:02

#226: Ineke -

Mee eens. Dat is "ons" Rechtssysteem zeggen ze dan. Na geval Savanna nog niks geleerd? Begin eerst maar eens bij duizenden kindertjes per jaar waarover gezag wordt gegeven aan ernstig borderliners-vrouwen,

die als kenmerk al alles aan mekaar liegen en bedriegen en waarvan velen gewoonweg gevaarlijk zijn voor kinderen. Nu dat heeft ook te maken met dit onderwerp namelijk. Bij zulke lui, veel vrouwen zie j niet aan de buitenkant wat je voor je hebt zitten.

Dat zagen ze ook aan deze moordenaar niet... En dan hoef ik alleen maar in mijn eigen buurt te kijken ook van een middelgrote plaats in Rijnmond. Vele kindertjes zitten in al dan niet jonge gezinnetjes waar je aan de buitenkant al ziet dat er geen sodemieter van terechtkomt ook. Gescheiden, gebroken gezinnen, risicofiguren en ga zo maar door. Velen welzeker ADHD of ergere stoornissen die onbehandeld blijven omdat ouder(s) dat niet willen. Als je dan later zulke ouders spreekt en ik sprak er één, die na jaren nog niet kon geloven dat haar zoon iemand had aangevallen, en een ander die vertelde dat ie bovenop zijn vrouw moest gaan zitten omdat die als "borderliner" met broodmessen op hem afkwam iedere keer, maar gelijk erbij vertelde: "Maar ik HOU zoveel van die vrouw....." Nou mensen neem me even niet kwalijk, zulke omstanders moet je op de beide benen zetten en zeggen dat ze als de sodemieter zulke figuren laten opnemen die dat doen. En daar zit nu al een heel groot probleem. Vele mensen zien het letterlijk en er gebeurt niks omdat in Nederland geen meldPLICHT bestaat.

Tot zover even. Voor de Kinderrechten.