GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!

Quoted post

Ricardo

#107 Puinhoop in Landsmeer

2012-09-20 17:08

Op zich ben ik voor de burgemeester , maar dat de wethouders dictators worden genoemd vind ik een beetje raar , want voor elk besluit hebben zij toch een meerderheid van de raad nodig, dus lijkt mij dat de raad ook ligt te slapen dan!
En over Marc de Jong, nobel en karakter dat hij zich tegen zijn VVD wethouder keert, maar iedereen vergeet dat hij 2 jaar geleden Richard Quackernaat als wethouder wegstuurde inplaats van Montelban, ondanks dat Quackernaat veel meer voorkeursstemmen had vergaard, beetje vreemd toch ?

Reacties

niksnut

#109 Re: Puinhoop in Landsmeer

2012-09-20 17:52:38

#107: Ricardo - Puinhoop in Landsmeer 

 

ik denk dat u toch niet goed luisterd naar hetgene wat er gezegt is of het niet wil begrijpen. .

de raad en met name dee VVD heeft wel geluisterd naar Monteban, maar niet meer dan dat. Hij (monteban) dicteerde wat ze moesten zeggen en doen net zoals hij tegen de burgermeester zij dat ze de krant maar moesten gaan lezen, HIJ zou het allemaal wel regelen.

praat je dan over een dictator of niet ?!?!?!

en als je baan je lief is omdat je nog een paar muitjes te voeden hebt thuis en je hebt geen sterk karakter of er is het nodige voor je geregeld onder tafel van het achterkamertje dan maak je weinig kans om er wat tegen te doen.

meermaals is gebleken dat de burgermeester WEL van goede wil was om het probleem aan te pakken , dus volgens mij treffen beide heren Prins en Montebal alle blaam.

en het opzij zetten van Quakernaat was ook door het toedoen van Monteban , geloof me

 

en het vervangen van beide wethouders door iemand uit hun eigen achterban lijkt me geen optie. die hebben tijdens de laatste vergadering ook geen ruggergraat getoont , op Marc de jong na .

 

het stille protest van komende dinsdag lijkt me fantastisch